marți, 4 ianuarie 2011

Cartea cu amintiri

Am intors ideile si pe-o parte si pe alta si cred ca cea mai potrivita metoda de promovare a facebook-ului ar fi o campanie online prin care sa se comunice faptul ca aceasta retea este o parte din tine, astfel incat sa nu poti renunta la ea doar pentru ca a aparut altceva mai evoluat din punct de vedere tehnologic. Se va sugera ideea de atasament fata de propriile amintiri, care, prin intermediul tehnologiei de care dispune aceasta platforma, pot fi updatate in fiecare moment, dupa bunul plac al utilizatorului. De ce am mers pe aceasta idee? Pentru ca amintirile sunt valoroase pentru fiecare dintre noi si chiar daca acest lucru ar fi posibil si prin intermediul altor retele, nu este important beneficiul, cat este comunicarea acestuia. Iar facebook-ul, fiind primul care comunica acest mesaj, va fi etichetat ca atare.

Iata si cateva variante de slogan : Facebook. Create a memory each day. sau Facebook. Each day is a memory. sau Facebook. Because friends and memories are forever.

Sloganul va aparea pe prima pagina a fiecarui cont si va avea trimitere catre un filmulet in care diverse persoane povestesc in ce fel le-a schimbat viata facebook-ul. (Persoane care intr-adevar vad utilitatea facebook-ului din spatele folosirii acestuia drept o metoda de a te combina sau de a-ti afisa ultimele poze facute langa teracota din sufragerie sau pe colacul WC-ului din nu stiu ce club :D)

Eu spun ca ar putea avea un impact. Ar schimba putin perspectiva lucrurilor. Poate ar reduce chiar pozele cu buze botoxate si tuguiate si bancnote lipite pe frunti. Nu ca as avea ceva impotriva lor, dar cu totii vrem, pana la urma, amintiri frumoase. :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu